fredag den 3. januar 2014

Julegaver 2013

Bloggen og jeg har holdt en tiltrængt juleferie. Egentligt havde jeg tænkt, at jeg ville lave nogle indlæg med de hjemmelavede gaver, men tiden gik, uden at jeg fik åbnet for hverken kamera eller computer - så derfor dette juleindlæg i januar!

Da jeg første gang så ponyerne hos Krudtuglensmor, vidste jeg med det samme, at DIY'en skulle bruges til julegaver. Så pigerne herhjemme og min niece er blevet begavet med hver deres pony. Opskriften var let at gå til, men jeg valgte at gøre halsen breddere og mindre, for ellers ville hovede ikke sidde fast. Og desuden fandt jeg en opskrift på hæklede øjne, da filt og jeg ikke er de bedste venner.




Min lille nevø skulle heller ikke snydes for en hjemmelavet gave, så han fik denne hæklede vest. Opskriften fandt jeg også i blogland, men det er lykkedes mig at miste linket, så den må I drømme jer til:-)


Sidst, men ikke mindst, ønskede min søster sig en serviet til brødkurven, og resultatet blev denne hæklet i almindeligt bomuldsgarn. Det var fint at se mønstret folde sig ud, og jeg er allerede i gang med at tænke over næste brødkurvsserviet. Min mor ønsker sig nemlig en til sin aflange brødkurv, så måske den er at finde under juletræet i år?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...