torsdag den 8. september 2011

Av, øv og en anelse træls!

Jeg er i live! Jeg er bare lidt gnaven i disse dage.
Mandag fik vi bulet bilen. Jeg var ude og handle med tøserne, og en ældre mand overså (hvilket man må sige er lidt af en bedrift, eftersom vi kører i en kæmpe skude af en Mondeo stationcar!) vores bil og bakkede lige ind i den. Kofangeren er kaput, og selvom det jo bare er døde ting, er det træls! Men jeg er SÅ taknemmelig for, at det bare var bilen. Kort forinden gik jeg jo rundt med mine 2 børn, og tænk, hvis det var dem, som var blevet ramt. Tanken kan jeg slet ikke klare.

Ydermere er jeg blevet den heldige vinder af ondt i ryggen. I går aftes gik jeg som om, at jeg havde noget meget meget tungt på ryggen. Sådan føles det egentligt også. Det er bare ikke så praktisk at have ondt i ryggen, når man samtidig har en 10 kg. baby at slæbe rundt på. Og det kan da også godt være, at selvsamme 10 kg.'s baby er skyld i rygsmerterne. Men jeg råber hurra for smertestillende og glæder mig til, at Morten kommer hjem!

1 kommentar:

  1. Ja puha godt der ikke skete mere end materielle skader på indkøbsturen..
    Og av, jeg føler med dig. Bærer også rundt på en 10 kgs - det kan ikke være sundt for ryggen!
    Håber snart du er ovenpå igen!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...