mandag den 26. september 2011

Bag om mig fra A-Z

Jeg fandt denne hyggelige leg hosAnnchenog tænkte, at det var en oplagt mulighed for, at I kunne lære mig lidt bedre at kende. Så værseartig:

A. Age: er lige blevet 30, og det er slet ikke så skræmmende, som mange siger. Men det er godt nok voksent!

B. Bed size: 180x200 - sådan en høj en med 2 madrasser! Den er SKØN.

C. Chore that you hate: Stryge tøj - hvorfor kan det ikke bare stryge sig selv?

D. Dogs: Jeg er OVERhundeelskeren, som gør lidt for meget for sine hundevenner. Vi har altid haft hund i min barndom, og i 2005 flyttede min egen hund for første gang ind, Fimpe - et hysterisk, hypokondrisk gadekryds

E. Essential start to your day: Ind og tænde babyalarmen hos Luna Marie og lister mig så ud i køkkenet og tænder radioen.

F. Favorite color: Gul, lilla og blå

G. Gold or Silver: Guld

H. Height: 168 cm.

I. Instruments you play(ed): Klaver

J. Job title: Kontorassistent

K. Kids: Karoline fra januar 2008 og Luna Marie fra januar 2011

L. Live: Voldum (mellem Århus og Randers)

M. Mother’s name: Annette

N. Nicknames: Møffe

O. Overnight hospital stays: Da de troede, at jeg havde blindtarmsbetændelse på efterskolen (1 dag) og efter Karolines fødsel (1 uge)

P. Pet peeves: Folk, som overhaler uden at tænke sig om!

Q. Quote from a movie: Pas! Jeg er virkelig tåbelig til at huske sådan noget!

R. Right or left handed: Højrehåndet

S. Siblings: Min søde storesøster, som er 7 år ældre end mig

T. Time you wake up: 5.30 *snork* Så får jeg smurt madpakke og kommer i bad, mens Morten kan hjælpe med at høre efter børnene.

U. Underwear: Jeg er egentligt ikke særlig stor undertøjselser, hvilket Morten nok ellers ville sætte pris på...

V. Vegetable you hate: Selleri - yiks!

W. What makes you run late: Hækleri - jeg har en idé om, at jeg altid liiige kan nå en omgang mere....

X. X-Rays you’ve had: Tænder og knæ

Y. Yummy food that you make: Jeg laver en skøn lasagne og verdens bedste lagkage med hindbær- og chokolademousse.

Z. Zoo animal: Uhm, den var svær! En brun bjørn tror jeg. Jeg får sådan lyst til at springe ned og kramme dem - men det er nok meget godt, at jeg ikke gør det!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...