mandag den 19. september 2011

Helge vol. I

Ups! Jeg gltmte det! Sådan siger jeg en del i tiden - jeg lider af kronisk barselshjerne i tiden. Faktisk i en grad, så det er næsten pinligt. Fx kan det godt være en anelse flovt, når man ringer til biblioteket og anklager deres system for ikke at have registreret at man har afleveret en bog, og at man så - mens man snakker - opdager, at den ligger lige ved siden af en! Og denne gang er det gået udover Helge! Jeg deltager jo i den skønne Helge Hækl-a-long hos Hvad bier tænker, og jeg glæder mig til at få lavet endnu en hækle. Okay indrømmet, lige nu glæder jeg mig faktisk ikke særligt meget. For udover barselshjerne lider jeg også af ny-tings-hjerne, hvilket omsat til dansk betyder, at jeg egentligt helst vil lave nye ting hele tiden. Når det først er lykkedes mig at knække én opskrift, så vil jeg videre til næste. Men nu har jeg så givet mig selv den udfordring at lave en Helge II. Og eftersom Helge I blev hugget af Karoline, kan den næste passende gå til Luna Marie, som egentligt var tiltænkt som modtager af den første.



Garnet er indkøbt, nålen fundet frem, og det næste vi venter på, er, at jeg ikke falder i søvn på samme tidspunkt som børnene, så jeg rent faktisk kan få lavet noget om aftenen.

Fortsættelse følger.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...