onsdag den 9. marts 2011

Uhm, duften af nybagt brød.....

I mit forsøg på at finde den feeede energi har jeg i dag gjort noget af det, som gør mig glad - nemlig at bage. Jeg faldt over disse fantastiske squash- & hvidløgsmuffins fra Newyorkerbyheart og prøvebagte dem i dag. Nu dufter der skønt af hvidløg og nybagt brød og jeg glæder mig til at sætte tænderne i dem i aften sammen med kartoffel- & porrersuppen. Skønt!




Og den skarpe læser kan måske se bagebogen, som ligger i baggrunden. Den hedder A piece of cake og er skrevet af Leila Lindholm. Og indrømmet, jeg er kommet i kagehimlen. Der er så mange fine opskrifter på fine kager, som jeg "desværre" jo nok er nødt til at afprøve. Det går bare ikke særligt godt i spænd med, at jeg gerne ville af med de der kilo, som har sat sig mærkværdigt efter fødslen af Luna Marie. Men altså - man er jo et skarn, hvis man ikke afprøver dem, og jeg er bestemt sikker på, at det vil give masser af fed energi!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...