søndag den 14. oktober 2012

Weekend velvære og en strikket kjole

Uhm, vi har haft en dejlig weekend fyldt med det bedste af den slags. I går var vi sammen med gode venner i Djurs Sommerland for sidste gang i år. Det var en kold fornøjelse, men unger var ellevilde, og vi slap for lange køer og mange mennesker. Og dagen blev sluttet af med pandekager, is og varm kakao - og så glemte man ret hurtigt stivfrosne fødder og kolde næser.

I dag har vi besøgt Dyrehaven for første gang i 2 år. Vejret artede sig, og vi nød en skøn gåtur sammen med alle de mange dyr. 

Og så skal jeg til at sætte gang i endnu et garnprojekt, nu hvor ballonkjolen endelig er færdig. Det er en strikket sag fra Sys Fredens strikket i tyk alpaca og med hjerter som pynt. Og som I kan se, har ejeren godkendt den.....












5 kommentarer:

  1. Åh så dejligt med efterårshygge.
    Jeg er bare helt vild med den kjole - gid jeg havde tålmodighed til at strikke så fint :-)

    SvarSlet
  2. Dyrehaven er bare et skønt sted :-)
    Dejlig fin kjole!

    SvarSlet
  3. Vildt fin kjole! Du kan ikke være bekendt at tilføje flere projekter til min to do liste ;-)

    SvarSlet
  4. Sikke en dejlig weekend! og kjolen er da bare endnu skønnere på din lækre model, den har jeg faktisk længe villet strikket - og så gør du det bare sådan lige vupti...altså!

    SvarSlet
  5. Tak for jeres søde kommentarer. Kjolen var super nem at gå til og blev færdig på bare halvanden uge - ELSKER den slags projekter!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...