søndag den 29. september 2013

Anbefalelsesværdigt

1 uges fantastisk ferie i det tyrkiske er slut, og i morgen banker hverdagen på. Men med i baghovedet er nu minderne om en fabelagtig ferie, hvor alt bare gik, som det skulle. Vejret var skønt, der var masser af is, moren overlevede flyturene,  stranden var vidunderlig, og i det hele taget nød hver og en hvert minut. 

Så drømmer I om ferie i Tyrkiet, så overvej Bodrum-området, som før var ukendt område for os, men nu helt sikkert er et sted, som vi må besøge en anden gang. 
















Og så vil jeg gerne slå et slag for, at vi igen sætter focus på blogland og får gang i indlæggene og alle kommentarerne igen, så Insta ikke overtager helt. Personligt vil jeg gerne gøre oktober til min mest aktive måned i blogland. Vil du være med?

8 kommentarer:

  1. Lyder som en god ide! Ved dog ikke helt om jeg er med! Men vil gøre en indsats fo at følge med noget oftere!!!!
    Lykke

    SvarSlet
  2. Sikke skønne billeder Anna! Dejligt I har haft en god ferie.
    Jeg vil så gerne have gang i min blog igen - og ikke mindst kigge forbi hos alle I andre. Måske jeg skulle følge din opfordring?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det synes jeg bestemt, at du skulle søde Christina. Tænk, hvis du 1. november har en tom strikkekurv, fordi du så gerne vil vise projekter frem:-D

      Slet
  3. Skønne billeder - gad godt lige tage familien under armen og tage til sydens sol :-)
    Ja, for mit vedkommende er Instagram virkelig en hurtig og nem form for blogging; måske nogen gange for nem?! Jeg håber også snart at få mere tid til at få gang i bloggen igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg gad sådan set også godt tage afsted igen:-) Det er luksus at have lov til at dovne den fuldstændigt i en hel uge, og vi nød det hver og en. Og vi er allerede begyndt at kigge på rejser til næste år:-D

      Slet
    2. Og jeg strikker btw gerne en ræv til dig:-)

      Slet
  4. Åh skønne billeder Anna - bare det var mig (misundelse er en grim ting)!!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...