lørdag den 21. september 2013

Gør det selv selv

Med flere håndværkermænd i familien var vores valg ret bevidst, da vi for 8 år siden købte hus. Der skulle være mulighed for,a t vi kunne sætte vores eget aftryk på vores hjem, og det var der bestemt også. Huset er fra 1960'erne, og med originalt alt var det bare at gå i gang. Samtidigt har vi også prioriteret at kunne være familie, mens vi har istandsat, og det har betydet, at vi stadig har lang vej endnu. Næste skridt er stort - vores gamle tag nærmer sig nemlig pensionsalderen.

Men derfra og så til at blive enige - der er der lang vej. Min søde mand er sikker på, at et almindeligt betonteglstenstag uden tvivl er det bedste valg. Men jeg er ikke helt overbevidst. Jeg er derimod lidt forelsket i tagpap eller hvis vi blev millionærer i nærmeste fremtid - et skifertag.



Billeder lånt fra Stark
 Men egentligt gidder jeg ikke helt en tagudskiftning, for det virker som lidt spild af penge og tid, når man nu kunne lave så meget andet sjovt derhjemme. I kælderen drømmer jeg om at lave et multirum med plads til min sysmaskine og alle kreasagerne, og der måtte meget gerne være en bordplade fra Stark monteret, som skulle give mig masser af udfoldelsesmuligheder. Og måske er jeg heldig? For om vinteren kan man jo bestemt ikke lave tag, så jeg tænker at lokke lidt med manden, så jeg kan få mit drømmerum inden længe.

Hvad drømmer I om derhjemme?

Indlægget her er sponseret, men ord og holdninger er helt mine egne:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...