lørdag den 28. maj 2011

Oh happy day.......eller noget?!?!

Kender I det? Sådan en dag, hvor alting bare spænder ben for en? Sådan en dag var dagen i går og til dels dagen i dag? Det har bare været problem på problem på problem på problem på problem, og jeg har mere end en gang haft lyst til at lave en Maude og bare lade skuden synke, smide mig under dynen og bare lade næsetippen stikke frem.

Men så var det, at jeg kom til at tænke på de her (med dobbelthager og det hele):

Og så tænkte jeg - nej fandeme nej! Måske bliver det næste stykke tid op ad bakke, måske skal vi bruge resten af 2011 på at finde vores ben at stå på, måske bliver sommeren ikke helt sådan som vi troede og forventede. Men helt ærligt - hvor slemt kan det være? For vi har jo hinanden - vi er jordens sejeste firkløvere (faktisk fem, men man kan jo ikke få et femkløver, så Fimpe må stå lidt i skyggen denne gang - eller også skal man se ham som creme de la creme?). Vi kan alting, når bare vi har hinanden. Jeg har jordens bedste mand, som forstår mig, griner med og af mig, elsker mig og lader mig være den, jeg er. Jeg har to fantastiske piger; sunde og raske, skønne og fulde af liv. Jeg har universets skæggeste hund med Maude-tendenser, hypokondri og en lidt for tyk bagende.

Så helt ærligt - bare kom an, verden. Jeg kan klare det hele - og lidt til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...