torsdag den 26. maj 2011

Store beslutninger (eller muligvis for lidt indhold i livet?)

Jeg grubler! Muligvis ikke over de største grublerier, men små har vel også ret?

Først og fremmest: Frugtpose eller ikke frugtpose? I Karolines børnehave stopper frugtordningen her pr. 31. maj, og jeg kan ikke regne ud, om jeg skal i gang med at lede efter en frugtpose, eller om det er komplet overkill. Faktisk kan jeg slet ikke regne ud, hvad man gør med frugten? Ligger den i garderoben eller i køleskabet? Hvad hvis man har en bolle med ost med - hvor ligger den?

Og så er jeg i hårkrise! I april vovede jeg mig til at lave en lidt vildere klipning, hvor håret er i forskellige etager i siderne - altså i den ene side er det kort og i den anden noget længere. Men det fungerer bare slet slet slet ikke! Så jeg grubler over mit næste træk, når jeg skal til frisør om halvanden uge (hvem tror måske, at jeg glæder mig til 2 timers damebladslæsning kombineret med lækker the og masser af sladder?). Men tør jeg driste mig ud i en hel kort frisure? Eller skal jeg igen have det lidt længere? Det er svært at være mig;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...