lørdag den 26. januar 2013

Stuuuuuhr stuuuuuuuhr nummer!

En omgang cirkusfødselsdagsfest løb her til eftermiddag af staben herhjemme - med stor succes! Karoline bød op til fest for pigerne på stuen i børnehaven, og det var nogle yndige cirkusprinsesser, som forventningsfulde ankom til festivivas.

Jeg er stolt over den pigegruppe, som holdt fest hos os i dag. De var så søde og ordentlige og lette at gøre glade. Jeg glæder mig allerede til næste år, hvor jeg muligvis også dukker op som 'Klovnen Klovn'






Vi bød på lav-selv pizzaer (kæmpe succes og sjovt at se, hvor forskelligt de valgte at pynte deres pizzaer) med skinke, pepperoni, kylling, pølser, tun, majs, ananas, peberfrugt og ost.



Cupcakes og frostning er lavet ud fra bogen skrevet af Julia. Og denne gang havde jeg købt rigtige poser til tyllen, så frostningen ikke endte på køkkenbordet. Og pigerne ELSKEDE glimmeret - men hvem gør ikke det?

Skatten gemte på disse sliksommerfugle, som er en idé fundet på Pinterest. 1 tøjklemme, 1 frysepose og en piberenser, og du er godt i gang. Og piberenserne var en del af den give-away, som jeg vandt hos hende her i december, og resten fandt jeg i skuffen.

10 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare ud til at ha´ været alletiders fødselsdagsfest... Stort tillykke med hende :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tsk - det var en fantastisk fødselsdagsfest, og jeg glæder mig allerede til næste år;-)

      Slet
  2. Åhhh hvor ser det bare hyggeligt ud. Og super festligt med de der prikker, der hænger ned fra loftet. Jeg er efterhånden ved at værer overbevist om at jeg ikke kan leve uden sådan en stor cirkeludstandser :)
    Stort tillykke med prinsessen :)
    Kh Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lånt mig frem i kreaklubben - og den er godt nok genial!

      Slet
  3. Oh my, how cute it all looks! :)

    SvarSlet
  4. Skøn fødselsdag, dejligt det gik så godt. Men I havde også fundet på en masse god ting de kunne lave :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er fedt at have overstået. Og timerne fløj afsted, selvom st jeg også gerne indrømmer, st jeg var træt bagefter.

      Slet
  5. Så fin en blog du har, glæder mig til at læse med fremover! Og jeg er helt vild med sommerfugl-godteposen. Fortsat god weekend! Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord - og velkommen til! Poserne var super nemme og giver en god effekt!

      Slet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...