tirsdag den 2. juli 2013

Bare fordi give away

Bare fordi det endeligt er sommer
Bare fordi at jeg gerne vil have flere følgere på Bloglovin'
Bare fordi at jeg kom til at hækle for meget
Bare fordi at mine piger er taget på ferie og jeg savner dem
Bare fordi at min Iphone er til rep og jeg savner den
Bare fordi....


Meld dig som fast læser på bloglovin og skriv en kommentar - så trækker jeg en vinder af en hæklet muffin og 2 hæklede sløjfer på mandag den. 8. juli kl. 21.00 - hvor der er lige nøjagtig en måned til min fødselsdag:-)


17 kommentarer:

  1. Dejlig give away <3
    Mvh Ditte
    dytte_vu@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg vil også gerne være med i din lille fordi-give away :)

    SvarSlet
  3. Så fine ting!- jeg er med:-)

    SvarSlet
  4. Altså burde have tilmeldt mig.. Synes bare ikke det virker som om det virker hmm

    SvarSlet
  5. Jeg er også med g følger dig på bloglovin :)

    SvarSlet
  6. Jeg vil godt være med i den give-away - bare fordi. :D

    SvarSlet
  7. Jeg følge dig allerede :-) og jeg vil gerne vinde en bare-fordi gave

    SvarSlet
  8. Jeg vil SÅ gerne være med. Har aldrig fået taget mig sammen til at lære at hækle (tsk tsk) så det ville falde på et tørt sted og passe perfekt som gave til min svigerinde der skal have en lille pige meget snart :o)

    SvarSlet
  9. om en måned tillykke ;)

    SvarSlet
  10. super fint, jeg har meldt mig under fanen :D

    SvarSlet
  11. Jeg er helt vild med lyserød og kager :) Håber jeg er den heldige :)

    SvarSlet
  12. Vil super gerne vinde dine fine hæklerier -
    ...bare fordi jeg vil glæde min datter og
    ...bare forbi jeg syntes de er vildt flotte og
    ...bare fordi jeg aldrig selv har lært at hælke og
    ...bare fordi farven er skøn og lyserød

    SvarSlet
  13. Jeg vil meget gerne deltage :) Det er da nogle enormt fine ting :0)

    Eva // eva_vejlstrup@hotmail.com

    Bare fordi jeg meget gerne vil vinde

    SvarSlet
  14. Følger på BL - og vil da MEGET gerne vinde... De sløyfer er da bare for nuttede - og cupcaken gør mig sulten;) ALLTID et godt tegn!

    SvarSlet
  15. Uuuhh hvor fine... Dén give away kunne vi godt ønske os herhjemme - sløjfer kan man ikke få for mange af ;0)

    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  16. Det vil jeg i hvert fald gerne vinde! :-)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...