søndag den 14. juli 2013

Juni mdr. tada - nederdel med lommer endda!

Så fik jeg endeligt taget billeder af den sidste juni måneds ta-da - projekt nederdel med lommer til Luna Marie. 

Jeg fulgte DIYen fra Groovy baby and mama, og den var super nem at forstå. Og derfor kan det jo egentligt undre, at jeg alligevel var nødt til at pille op et par gange, fordi det lykkedes mig at få vendt stoffet forkert:-)

Men færdig blev nederdelen, og jeg er rigtig godt tilfreds. Så tilfreds, at jeg har været ude og købe mere stof, så jeg kan sy nogle flere af dem. Men det gode sommervejr og feriestemningen giver ikke ligefrem sy-tid, men mon ikke at jeg finder nogle timer i løbet af ferien? 




3 kommentarer:

  1. Ej, hvor fin, se nu bare hvor du kan :) Glæder mig til at se flere kreationer her på bloggen ;)
    Knus

    SvarSlet
  2. Super sød nederdel i skønne farver :)
    KH Lena

    SvarSlet
  3. skønt stof du har valgt :)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...