tirsdag den 6. august 2013

Lidt på forhånd


Om 2 dage er det tid til at fejre.... mig! Jeg har nemlig fødselsdag og nu kun 8 år til næste hjørne, som jeg forresten glæder mig ret meget til. 40'erne er helt klart de nye 30, og jeg har i flere år sagt, at jeg glæder mig til at runde. Men altså, det er der jo et par år til, og i mellemtiden glæder jeg mig til at blive 32.

Efter at vi har fået pigerne, har fødselsdage ikke sagt det helt store for mig. Jo, det er skønt at blive fejret, men jeg glæder mig meget mere til pigernes fødselsdag og at gøre det helt store ud af deres.

Men derfor ønsker jeg mig nu alligevel et par ting. Og som altid er de mest til huset og indretningen.

Hay Kaleido bakker // Hay mega-dot sengetæppe// Kopper med bogstaverne J U L fra Design Letters// Light House fra Normann Copenhagen



Et ønske, som jeg dog ikke har fået puttet på ønskesedlen, kunne være en overnatning her. Vi besøgte stedet for nogle år siden til brunch, og lige siden har jeg drømt om at komme tilbage. Der er så utroligt meget charme og stedet, og der er skønne muligheder for at komme ud og nyde naturen. Jeg drømmer om at tage derop i efteråret og gå en tur i skoven ved siden af. Jeg drømmer om at sidde hele søndagen og spise brunch og læse avis. Jeg drømmer om at sove længe i deres smukke værelser. Men inden jeg drømmer mig for meget afsted, kunne det tænkes, at jeg skulle fortælle nogen om drømmen?

2 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen! ;-)

    Og lækre ønsker ;-)

    //Nicoline
    saylavi.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak:-)

      Og 3 af ønskerne er allerede i hus;-)

      Slet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...