torsdag den 15. august 2013

Så skal der strikkes hurtigt



Jeg må i gang med at strikke virkeligt hurtigt.
For i dag fandt jeg Lene Holm Samsøes nyeste bog i postkassen, og jeg er allerede faldet på halen over de fantastiske opskrifter. Pigerne har allerede udset sig nogle favoritter, og det samme har jeg. Så både cardiganen og Bella-toppen skal nok på pindene i nærmeste fremtid.

Men inden da skal kjolen til Karoline lige gøres færdig. Jeg er kommet ret langt siden lørdag, hvor jeg startede. Jeg er under ærmerne nu, og heldigvis er det meste af tællearbejdet slut. Så nu er det bare at strikke den lang nok - hvis jeg da vel og mærke har tålmodighed nok - ellers må det blive en vest:-)




1 kommentar:

  1. Heldige dig....

    Den ønsker jeg mig også.... Regenr bestemt med at vinde rappedikkes giveaway (som om det sker! Med sådan noget er jeg alt andet end heldig!)

    Godt jeg snart har fødselsdag!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...