lørdag den 11. september 2010

En ny start..... eller en start ihvertfald! Blogverdenen har fascineret mig længe, og jeg har flittigt fuldt en masse damer, som kan en masse - sy, strikke, skrive. Og så har jeg tænkt, at det kan jeg jo ikke. Men fortælle - dét kan jeg! Og det vil jeg nu. Jeg vil fortælle om mit liv - glæder og sorger, små ting og store ting, sjove ting og skøre ting - bare et lillebittelille indblik i mit liv.
Hvem er jeg, den hersens nye blogger? Jo, jeg er en ung dame på 29 år - mor til Karoline og snart mor til lillesøster, som desværre endnu ikke lystrer et navn, da hendes forældre ikke har så let ved at blive enige - om navnet ihvertfald, for vi kan sagtens blive enige om, at hinandens forslag er tåbelige. Men lillesøster er muligvis også et godt navn? Det kunne være, at man skulle undersøge, om hun kan hedde det?
Ellers boltrer jeg mig i den kedelige offentlige kommunale verden, og bare rolig - det er ikke det, som bloggen kommer til at handle om:-) Jeg er desværre ikke særlig god til at være kreativ, men jeg vil virkeligt gerne, og jeg håber, at jeg i løbet af de næste måneder kommer i gang med at få produceret noget. Jeg har en masse ideer om alt det skønne julepynt, som jeg sagtens kan lave selv. Og lige om snart - 40 arbejdsdage for at være nøjagtig - går jeg på barsel og får MASSER af tid. Ihvertfald lige til januar, hvor lillesøster dukker op. Så jeg har en masse naive drømme om alt det, som jeg skal nå at lave indtil da. Og det må I meget gerne følge med i. Måske kan I også prikke lidt til mig til december, når jeg intet har fået lavet. Måske det hjælper?
Manden i mit liv findes også - en tømrer, som ligesom mig har en masse ideer om alt det, som vi godt kunne tænke os at få lavet i vores grimme tresserhus. Men som med mig hersker drømmene og bliver sjældent til virkelighed - både grundet tid og grundet økonomi. Gid man da bare var millionær. Men det er vi ikke, så drømmene bliver ofte ved med at være drømme. Men en gang imellem, som nu, bliver ideerne til virkelighed. Ihvertfald har vi lige pakket begge stuer ned - med håb om, at vi lige om snart har 2 børneværelser til de 2 tøser. Og dét kommer I til at følge herinde - både alle mine graviditetsfrustrationer om støv og larm - men også alle mine tanker om indretning, tapet og trends.

Velkommen til mit liv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...