torsdag den 16. september 2010

Fantastiske formiddag!

Kender I det? En helt formiddag uden planer? Bare med solskin og varm kaffe! Sådan en er jeg netop i færd med at indtage. Jeg skal på temadag med mine kolleger i eftermiddag og skal derfor først møde kl. 12.00. Karoline er utrolig dårlig til at blive afleveret senere end normalt, så hende 'smed' jeg i dagpleje kl. 7 og har så herefter bare haft dagen for mig selv. Det er altså fabelagtigt og fuldkommen undervurderet. Selv strygningen af den bunke tøj, som lå og råbte på mig i vaskekælderen, gled ligesom noget nemmere ned, og i det hele taget ser huset nu fint ud, selvom jeg ikke føler, at jeg har lavet noget som helst.

Åh, nogle gange er livet bare slet ikke til at lade være med at holde af. Go' dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...