onsdag den 15. september 2010

Perlepladerier!

Ja! Jeg er også hoppet med på trenden og har nu officielt fået Hama-perler på hjernen! I går måtte jeg smugshoppe perler i Toys'R'us, og aftenen gik med at suse mellem fjernsynet  (der var fødeprogram, hvilket snart-føderen jo måtte se) og gangen, hvor computeren er midlertidig udstationeret på grund af ombygningen. Her sad jeg så med mine perlerier og fremtryllede vaskeægte julestemning! Og hvis ikke at det var fordi, at jeg (tsk!) har pakket kablet til kameraet ned, så ville jeg også kunne vise billeder af resultaterne. Men jeg lover højt og helligt (og Ama'r halshug og alt det der) at så snart at kablet fremtrylles, så tryller jeg billeder frem herinde. Imens må I nøjes med et billede af verdens sødeste hund - Fimpe Balimpe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...