søndag den 27. februar 2011

Det kribler...

.... og næsten krabler i mine hænder. For jeg har lyst til at lave noget, gøre noget, ordne noget! Min hjerne har ligget i hi de seneste uger uden lyst eller vilje eller overskud for den sags skyld til at lave andet end det mest nødvendige. Og inden da var jeg så optaget af den skønne baby, som havde indtaget mit sfære.

Men nu, mine damer og herrer, er jeg bare ved at brænde sammen, hvis jeg ikke snart får lavet noget kreativt eller aktivt bare.

Første ting er en bogkasse til Luna Maries værelse. Den skal males orange, og så satser jeg på, at det her papir fra Amio vil passe perfekt indeni. Det er bare så fint og så spraglet og så fuldt af liv. Og liv, det trænger vi til lige nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...