mandag den 28. februar 2011

Lorte fugle!

Det var der ikke nogen, som der havde fortalt mig! At når foråret nærmede sig, skulle man græmme sig over de skarnsfugle, som tillader sig at gå i babyalarmen, når Luna Marie ligger ude og sover. Så skal man tækkes med at være herinde og høre på de møg fugle, som bare minder mig om, at lige om snart kan jeg gå ude i haven i bare en varm trøje, se hvordan alting springer ud, planlægge køkkenhavens traktement og vide, at det ikke varer længe, før vi skal grille, drikke rødvin og bare nyde livet udenfor! Altså!
Men det er på vej; foråret! Der er bare næsten ingen tvivl mere. Bare fornemmelsen af, at frosten ikke bed i kinderne, da jeg steg ud af bilen for at aflevere Karoline i børnehave. Og de to søde børnehavepiger, som jeg mødte på vej ud, som ikke længere var gemt under vinterjakker, men i stedet iklædt de noget mindre-rumagtige jakker.
Så er det sgu svært at være ordentlig tvær!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...