torsdag den 24. februar 2011

Masser af tid eller.....?

Da jeg for tre år siden var på barsel med Karoline, havde jeg oceaner af tid. Hun var en super sover, og når Morten var på arbejde, var der altid tid nok. Så i mit lille bitte blåøjede univers havde jeg muligvis troet, at det samme ville gøre sig gældende denne gang.
Men altså.... Jeg er blevet snydt! For når Karoline er afleveret i børnehave, og Luna Marie har fået mad et par gange eller 7, og når huset er nogenlunde ryddeligt, og jeg har fået tæmmet vasketøjsbunkerne, så er det ligesom, at tiden er gået, og Karoline skal hentes igen. Alle mine finurlige lister om alt det, som jeg virkeligt gerne vil nå, bliver ikke til noget, og i stedet sidder jeg tilbage med en følelse af, at jeg er blevet komprimeret til mor og vasketøjsordner! Det er selvfølgelig fint nok i en periode, men det var ligesom ikke helt dét, jeg havde regnet med.
Men mon ikke at det kommer igen - tiden og overskuddet? Jeg HÅBER det, og jeg håber, at jeg i løbet af barslen også får tid til nogle af de mange projekter, som venter inde i mit hoved.
Som Luna Maries værelse fx. Lige nu er det ganske kedeligt og meget meget hvidt.




Jeg har tusind gode ideer og tanker indeni om, hvordan det skal være. Jeg skal bare liiiige..... Kender I det? At hverken tid, penge eller overskud kan følge med alle de drømme, som man har?

Men jeg drømmer videre og håber, at overskuddet vender tilbage en skønne dag.

1 kommentar:

  1. På barsel med nr.3 (og faderen på skole i københavn) kan jeg så sige at at man skal være heldig hvis det bliver til oprydning og opvask ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...