lørdag den 10. december 2011

Lykken er.....

....bl.a. at modtage en pakke fra Smuttii indeholdende de fineste julekjoler til tøserne. De er ligesom jeg havde håbet på og lidt mere til. Christina er skøn at handle med, og jeg pønser allerede på næste ting, som hun gerne må lave til mig.

Men jeg skulle aldrig have vist Karoline hendes kjole, for nu kan pigen næsten ikke snakke om andet end "hvornår må jeg få kjolen på - i aften? I morgen? På fredag?" Og selvom kjolen var tiltænkt juleaften, tror jeg måske, at hun får sig plaget til at få den på noget før. Men den er også fin, så jeg kan godt forstå hende.

3 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, de bliver to stks. lækre tøser :)

    SvarSlet
  2. Sjovt Anna, pludselig poppede dette indlæg på, det har jeg vidst aldrig set før :)... hold op, det er jo en evighed siden.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...