mandag den 13. februar 2012

Noget om stædighed

Jeg er stædig - eller kan være det.
Hvis jeg bestemmer mig for noget, så bliver jeg ved, indtil jeg har nået det. Som da jeg tabte 25 kg., fordi jeg ikke ville være så tyk til mit bryllup , eller da jeg besluttede, at jeg ville lære at hækle og derfor camperede foran YouTube, indtil jeg havde forstået termerne.

Så da jeg fandt ud af, at jeg gerne ville lære at strikke, virkede det egentligt ikke så uoverskueligt. Med hjælp fra Askeladen er det lykkedes mig at komme godt fra start, og nu er jeg i gang med at sy vesten sammen og hækle muslingemasker i kanten. Jeg indrømmer, at der er en del fejl i strikkeriet, men jeg kæmper ufornødent videre og glæder mig til at kunne vise det færdige projekt frem - og at komme i gang med næste garnprojekt.

4 kommentarer:

  1. Hvor er du bare sej! ¨
    - jeg er lidt lige sådan på håndarbejdsiden, fordi jeg VED jeg kan, hvorfor skulle andre kunne noget, jeg ikke kan?
    Gad bare godt, at have lidt af samme stædighed (rygrad) på andre områder ;)

    Glæder mig til at se din færdige vest :)

    SvarSlet
  2. Hold nu op hvor jeg glæder mig til at møde dig til en kreaften! jeg vil vildt gerne "låne" lidt af din stædighed, for jeg vil både tabe mig 25 kg OG lære at hækle;-) -

    SvarSlet
  3. Hvor er I søde!
    Jeg er ved at genfinde min rygrad ift. sundhed og har i dag løbet en tur! NU skal det være, siger det stædige rad!

    Fie - jeg glæææææææææder mig også til at møde dig mere end i en døråbning;-) Men jeg er altså ikke sådan særlig kreativ - jeg er bare nysgerrig.

    SvarSlet
  4. Sejt! Og den stædighed kender jeg godt til, og når man så kan, så er det jo et skulderklap til én selv. Jeg glæder mig til at se det endelige resultat :-)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...