onsdag den 22. februar 2012

Spændt

I aften skal jeg for første gang møde en flok blogdamer og alt deres kreative habbengut. Jeg er super spændt - og nok også en anelse nervøs, for udover at være frygtelig fjollet, så er jeg også frygtelig genert.... Så det er faktisk helt grænseoverskridende for mig at skulle afsted i aften.

Marianne har lovet at overtage værtsskabet, da mit overskud skred i svinget. Det sætter jeg pris på, og jeg håber, at jeg med masser af kage kan gøre det gøre det godt igen?


Og så glæder jeg mig til at se, hvad de andre krea-damer vil bruge aftenen på. Jeg selv har flere ting, jeg gerne vil nørkle med.

6 kommentarer:

  1. MUMS! Du er tilgivet (-; Vi ses...

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Det lyder hyggelig med en kreaaften :-) Lækker kage...ligner den guf kage der er så populær herhjemme :-)

    SvarSlet
  4. Anna, jeg er også nervøs, men mon ikke vi alle er ganske søde?
    Jeg føler mig også genert, men sjovt nok, er der som regel ingen der tror det, for jeg ævler som regel løs.

    Vi ses! - glæder mig... også til din lækre kage!

    SvarSlet
  5. Hvis det er den kage jeg tror det er, så er du en sikker vinder :-)
    Held og lykke med en masse kreative input.

    SvarSlet
  6. Uhm den var god:-) Og tak fordi du tog kae med:-)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...