søndag den 29. april 2012

Jeg; en slyngel

Indrømmet, jeg har snydt, svindlet og forrådt mig selv!

Jeg har nemlig startet et nyt projekt op. Uden at have færdiggjort de resterende 4 projekter vel og mærke. Men til mit forsvar var jeg virkelig træt og trængte bare til at lave noget, hvor jeg på ingen måde skulle tænke.

Okay, det er ikke hende her, jeg har svindlet med - men hun var bare sød!


Det gik så ud over garnet fra Tante Grøn og en simpel opskrift på en cardigan til Luna Marie. Og jeg prøver virkeligt at fortryde, men jeg kan ikke helt. For jeg elsker lidt den opskrift, som kræver uendelig lidt tankevirksomhed.

Det med små mængder hjerneforbrug er vi mestre i herhjemme i tiden. Især fordi begge børn har fået konstateret væske på ørene og begge nu skal en tur forbi ørelægen. Det har givet urolige nætter og urolige børn, så jeg håber på, at ørelægen kan svinge lidt med tryllestaven.

Weekenden har dog også budt på hyggelige stunder med venner, med børn og med hinanden. Jeg elsker den slags weekender, hvor der er plads til det hele. Egentligt var tanken, at vi ville have været til Skovens Dag, men regnvejr og ikke mindst dovenskab gjorde, at vi valgte at bruge eftermiddagen i haven og os naboen for at se på køer, heste og grise. Så er vi klar til en uge, som (heldigvis) kun byder på 3 arbejdsdage:-)

2 kommentarer:

  1. He, he den kender jeg vist godt, jeg hopper også lidt rundt mellem projekterne! Jeg har også lange lister og alligevel kan jeg finde på at starte på noget helt tredje!
    Lyder som en dejlig weekend:-)

    SvarSlet
  2. Jeg synes virkelig du har fortjent et nyt strikketøj, med syge børn og det hele er der ikke noget at gøre.
    Hvad er det for en opskrift du strikker efter?

    God bedring med pigerne.

    Kram C

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...