onsdag den 25. april 2012

Verdens bedste kanelsnegle - og så på solskinsdag i haven

Det var, hvad vi oplevede i weekenden. Vi havde gæster, og i den anledning havde jeg bagt disse kanelsnegle. Aldrig bliver kanelsnegle det samme igen, og smagen var lige en tand bedre, fordi de blev nydt udenfor i solskin. Det er en skøn tanke at tænke tilbage på, når regnen pibler ned, og det er gråt i gråt. Bare tanken om, at vi har en hel sommer foran os med solskin, brune næser og masser af tid udenfor giver overskud.



Overskud er ellers ikke det, som jeg kan prale allermest med i tiden. Det har været hårdt at vende tilbage til jobbet efter en uges sygdom. Og det gjorde det ikke så meget bedre, at vores IT-systemer gik ned mandag, så jeg ikke kunne få bugt med bunkerne. Så det har været nogle hårde dage, og i går aftes sov jeg tidligere end tidligt. I dag håber jeg at vende overskuddet og få ordnet lidt, mens jeg nyder min allersidste barselsferiedag. Øj, det har været et gode at have disse onsdage, og jeg har nydt hver eneste af dem. Heldigvis venter nedsat tid, som jeg har store forventninger til....

3 kommentarer:

  1. Mine tænder løber i vand! Mums hvor ser de gode ud (:

    SvarSlet
  2. Ej ok de ser lækre ud.. så fik man lige lyst til at erstatte frokosten men en sådan sag... godt man lige i øjeblikket er for doven til at skaffe ingredienser inden frokosttid.

    SvarSlet
  3. Mmmh mums, kanelsnegle - det må vi have snart, jeg bager nemlig også verdens bedste :)
    Og solskin i haven, dét drømmer jeg også om :)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...