mandag den 18. juni 2012

Kaktus-karriere

Note til mig selv part two: aldrig vise kaktushækleri til kolleger!


Jeg har længe sukket over alle de skønne og fine hæklede kaktusser her i blogland. Og nu har jeg endeligt fundet tid til at lave min egen version - selvfølgelig pimpet med lidt masking tape. Og selvfølgelig skulle den pynte på mit kontor sammen med alle de andre hæklerier. Hvad jeg bare ikke lige havde tænkt på, var at en hel del af mine kolleger har været forbi med en bestilling. Så efter en weekend hvor der er blevet produceret mange grønne stængler, er mine hænder følelsesløse og er nu indehavere af en sovende fornemmelse - mon produktionen er ved at blive overdreven? Eller skal jeg kvitte alle forpligtelser og få min egen kaktuskarrie?

4 kommentarer:

  1. Mon du er gennem alle bestillingerne nu så? :-) De er altså virkelig også fine- jeg må have din hjælp til at få lavet en når vi ses til august...

    SvarSlet
  2. Den er altså også virkelig fin! Men jeg håber du er ved at være igennem, for man kan da godt gå lidt død i at lave det samme.

    SvarSlet
  3. hi hi :) De er virkelig også fine!

    SvarSlet
  4. Sært nok er jeg ikke gået død i bestillingerne, men mine hænder sover lidt for tit, så måske de er?

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...