onsdag den 27. juli 2011

Blog award!



Jeg har været så heldig at modtage en blog award fra Sanni, som har denne blog. TUSIND TAK!

Reglerne er simple:
Man skal linke til den, som man har fået awarden af.
Man skal svare på 5 spørgsmål.
Man skal sende awarden videre til 5 bloggere, som har færre end 100 faste læsere.

#1: Hvorfor begyndte jeg at blogge?
Jeg stødte på Anne Apfelstrudels blog i forbindelse med, at en bekendt fortalte om hendes fantastiske tøj. Og så måtte jeg selvfølgelig ind og snage. Og ved snageriet fandt jeg jo hendes blogroll, og så ved alle jo, hvad der sker. Man bliver opslugt af blogland og finder flere og flere fantastiske blogs.
Jeg begyndte selv at blogge, fordi jeg ville udfordre mig selv. Jeg ville se, om det var muligt at lære mig (kongen over manglende evner indenfor kreativitet) at lave sjove ting. Jeg har brugt bloggen til at focusere på de gode ting i livet - mit lille solskinsfristed, når fødselsdepressionen har vist for mange tænder. I starten fik jeg ikke brugt den ret meget, for med en nyfødt er der bare ingen tid overhovedet til at lave ting. Men nu er der en gang imellem en halv time (!?!?!?!), hvor jeg kan få lavet et eller andet, og det er bare SÅ fantastisk og livsbekræftende!

#2: Hvilke blogs følger du?
Ja, hvilke følger jeg ikke? Ej, så galt er det heller ikke, men jeg har et rigtig godt 'snåge'-gen, så det er virkelig afslapning for mig at sidde og følge med i jeres liv. Jeg kan godt lide at følge de blogs, som er kreative - gerne kombineret med familielivet, for det er det, som jeg selv står midt i lige nu.

#3: Favoritfarver?
Må man godt sige alle? For jeg ELSKER farver! Men særligt orange, gul, lilla og en snert isblå/kold blå/lyseblå/grønblå og allerhelst i kombination med hvid. Jeg synes, at det er smukt med en hvid væg og så et eller andet, som siger skraldebang!

#4 Favoritfilm?
Jeg kunne godt dristes til at sige 'Klokkeblomst', for når den er sat på, ved jeg, at jeg har +1 time for mig selv. Men det er ikke helt politisk korrekt, er det? Men jeg er ikke særlig vild med at se film faktisk. For jeg falder altid i staver eller kommer til at lave et eller andet, så jeg glemmer at følge med. Så pas herfra!

#5: Hvilke lande ville du gerne besøge?
Canada helt klart! Jeg har familie derovre og har været der en enkelt gang. Men jeg kunne virkeligt godt tænke mig at tage mand og børn med derover på en god lang ferie på min. 3 uger, hvor vi både besøger familien i øst og vest. Canada er et fantastisk smukt land, og jeg vil gerne se mere af min families liv.

Jeg sender awarden videre til:
Bag plankeværket - her gemmer søde Ane sig. Ane har søde børn og laver skønne kreative ting og har finurlige indretningsmæssige ideer.
Uglemors hverdag - fordi hun er min søster og laver skønne ting!
Krudthuset - fordi Malene laver skønne ting med stof!

Og så må jeg simpelthen melde pas på resten, for jeg synes, at alle dem, som jeg gerne vil give, allerede har fået! Øv altså!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...