fredag den 1. juli 2011

ÅÅÅÅÅÅH min kloge mand altså!

Nogle gange så er manden min slet ikke så dum endda, og nogle gange så kunne jeg godt kramme ham!

Mit knopgrubleri, I ved. Altså de der knopper til den famøse kommode. Jeg har jo virkeligt ledt og googlet og søgt og ikke fundet de træknopper, som jeg gerne ville have fingrene i. Så jeg var kommet så langt, at jeg seriøst overvejede, om det skulle være hvide porcelænsknopper i stedet, selvom jeg bare gerne ville have sorte. Det sagde jeg til Morten, som udbryder "Det har de jo i Ikea", hvilket tåbelige stakkels jeg slet ikke havde tænkt over. Så jeg spurtede ind på deres hjemmeside, og hvad finder jeg? SORTE knopper! Altså FANTELASTISK! Nu behøver jeg ikke en gang male dem, og de er jo nærmest gratis!



På sådan en overskyet lidt kedelig fredag morgen blev min lillebitte verden bare til et lidt bedre sted!

1 kommentar:

  1. Nårh kunne jo bare læse dette indlæg - fedt de sorte knopper er fundet, så er punktet jo næsten på plads hva´:-)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...