fredag den 1. juli 2011

Efterlysning - Apple plakat

Klik 'bogmærke'
Klik 'tilføj bogmærke'
Klik 'tilføj'

Det SKAL  jeg snart lære at gøre, når jeg ser noget, som der er værd at gemme! For et stykke tid siden (som i uger, måneder måske?) så jeg på en blog, at en eller anden havde fået en plakat fra en eller anden side. På den side kunne man få en Apple-plakat. Sådan en, som mindede om Apples logo - men på en sjov anderledes måde. Vi har altid brugt Apple herhjemme. Morten er den gammeldags Applenørd, og jeg er fulgt efter.


Og nu vil jeg gerne have den finurlige, fjollede Apple-plakat/tegning op på væggen. Men kan jeg finde den? Nej vel! Så det er her, du kommer ind i billedet! Ved du, hvor jeg finder den? Det var muligvis på en svensk (?) hjemmeside, at jeg så den. Men det kan også være en dansk. 


Men fin - dét var den ihvertfald!

5 kommentarer:

  1. Eller også skal du bruge http://pinterest.com/ , aner desværre ikke hvor man kan få plakaten.

    SvarSlet
  2. Er det nogen af dem der kommer frem, når man googler "apple poster" ? http://www.google.com/search?q=apple+poster&rls=com.microsoft:da&oe=UTF-8&startIndex=&startPage=1&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&hl=da&tab=wi&biw=1280&bih=822

    Ej, det har du selvfølgelig prøvet...

    SvarSlet
  3. Hvad kan man der? Gemme sine ting?

    SvarSlet
  4. Ja, det har jeg prøvet, og den er der ikke. ÅÅÅÅH, hvor er træls på godt jysk! Jeg har gloet på de første 50 blogs i dag bare for at regne ud, hvor den er fra.

    SvarSlet
  5. Lis har skrevet om Pinterest hér - det er SUPERsmart, jeg skal i hvert fald have oprettet mig en dag, når jeg får tid...!! :o)

    http://karlssonskludeskab.blogspot.com/2011/03/tip-hold-styr-pa-din-wwwinspiration.html

    Håber du finder det...

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...