mandag den 4. juli 2011

*Indsæt selv passende mængde bandeord*

Jamen jøsses altså! Knur, brøl og alle de grimme ord, jeg lige kan finde på!

For 2 måneder siden (måneder, ikke år - nej M Å N E D E R!) købte jeg noget gul maling til kommoden. Malerdamen mente, at 1 liter var nok, men hun var lidt i tvivl, da gul jo som sagt ikke er den letteste farve at få til at dække. Nu må jeg sande, at 1 liter ikke var nok, men at en enkelt lille slant burde kunne gøre kommoden fiks og færdig. Så mig afsted efter mere maling. Men nej! Man kan ikke længere købe 0.5 liters maling i den type?!?!?! Men jeg kan da vælge at købe 1 (1!!!) liter til 350 kr. Øhm nej tak! Og KNUUUUR! Jeg synes, at det er skide  træls, at malerdamen ikke oplyste mig om det for 2 måneder siden, så jeg evt. kunne have købt lidt ekstra der. I stedet står jeg lidt med håret i postkassen og kan vente til september/oktober-ish, hvor de skulle have en løsning.
Jeg er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ træt af det lige nu, fordi kommoden så igen må vente med at blive færdig. Jeg tror dog, at jeg sætter grebene på, så jeg midlertidigt kan få brug af kommoden igen.

Dagens positive indslag er dog, at jeg har fået hapset 3 Wiinblad platter, og Morten så næsten (stor løgn) glad ud, da han så dem. Så nu skal jeg bare have hovedet på skrå, så de kan komme op.

Hav en dejlig mandag aften!

3 kommentarer:

  1. Jeg tænker lige med det samme, farveprøver.... Laves de ikke i samme kvalitet og farvekode????? De kan da umuligt koste 350.-

    SvarSlet
  2. Men det er jo ikke "rigtig" træmaling, er det?

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...