søndag den 8. januar 2012

1 år + 4 år = fødselsdagsmekka



En rigtig cykel - MED pedaler!



Lagkage med tobleronecreme og hyldeblomstmousse
Smarte har vi ikke været - sådan at få to  piger, som har fødselsdag med 5 dages mellemrum. Eller måske har vi, for på den måde har vi slået 2 fødselsdage sammen til en - næsten da. For selvfølgelig skal de to søde piger fejres hver for sig på dagen, men festen for familien bliver slået sammen.
I dag var dagen. Karoline og Luna Marie inviterede til 5 års fødselsdagsbrunch, og vi har haft en dejlig dejlig dag med besøg af familien, gaver og tid til at nyde.
En dejlig dag havde vi også i torsdags på Karoline fødselsdag. Vi besøgte børnehaven med pasta, kødsovs og chokolademuffins, hvilket var et kæmpe hit. Og det var fantastisk at få et lille indblik i Karolines hverdag dernede.

Nu vil jeg hoppe ind under dynen, for  sammen med fødselsdagen blev jeg begavet med en omgang bihulebetændelse. Av! Pencilin og en frygtelig masse pamoler har holdt mig på benene i weekenden - for fødselsdagen SKULLE afholdes for børnenens skyld (og så har min mor gjort et kæmpe stykke arbejde for at fødselsdagen kunne afholdes - TAK!), men nu er jeg også bare klar til at sove.

Nintendo'en vakte glæde - og blev straks taget i brug

Endelig 4 år

5 kommentarer:

  1. Tillykke med begge jeres piger :-) Ser ud til det trods sygdom var en dejlig dag :-) God bedring.

    SvarSlet
  2. Tillykke med pigerne. Lyder til at det har været nogle dejlige dage! :-)

    SvarSlet
  3. Tusind tak for en super hyggelig dag, og hvor er jeg bare glad for at DU nød det:O)
    Skulle hilse fra Mathilde med et HUrrrraaaaaaAAAA til Kausinerne....
    Kramme kramme.

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med begge piger - det ser ud til at have været nogle rigtig skønne dage ;)

    Og rigtig god bedring til dig, bihulebetændelse gør bare så ondt, øv øv - håber du snart bliver frisk :)

    Kh Karina

    Ps. har du forresten set min give-away, selvom det måske er med fare for at de 2 tøser kommer op at slås om den, hvis du vinder ;)

    SvarSlet
  5. Tak søde damer! Vi havde den dejligste dag - bliver aldrig træt af fødselsdage.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...