søndag den 15. januar 2012

Fuldendt!

En dejlig weekend og 10 dage fyldt med fødselsdage, flag og gaver er ovre! Nu venter hverdagen, og den kan bare komme an - jeg er klar!
Vi har haft en sublim weekend i det nordvestjyske med al den ro, familiehygge og hækling man kunne ønske sig. Jeg er kampklar til arbejde, travlhed og træthed.

Vi mødte denne solnedgang, da vi kørte hjem fra fødselsdagen i lørdags, og jeg måtte bare se, om jeg kunne forevige det - og det må man sige, at jeg kunne. Luften, lugten og udsigten deroppe gør mig fuldkommen rolig, giver mig evnen til at slappe af og minder mig om, at jeg stadig ikke helt kan huske, hvorfor jeg flyttede derfra.....

2 kommentarer:

  1. Wauw!!! Jeg kan ikke finde andre ord - hold op en solnedgang, og hvilket billede - Wauw!!!! :)

    SvarSlet
  2. Tak!
    Det var så enormt smukt, at jeg måtte fotografere det.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...