tirsdag den 19. februar 2013

Insta-me

På instagram kører der en '5 facts om mig', og ligesom flere andre viderefører jeg nu den her i blogland - dog i en lidt udvidet form:



1. Jeg elsker boller i karry

2. Jeg drømmer - stadig - om at blive god til at løbe. Men det er ligesom, at motivationen gang på gang svigter....

3. Jeg har en lille drøm om at blive leder en gang, når jeg bliver voksen. Og jeg er startet i det små og har søgt en stilling som teamkoordinator - godt nok på min egen arbejdsplads - som jeg håber, at jeg får

4. Jeg bor i byen, som TV2 synger om

5. Jeg savner stadig min firbenedeogpelsede ven så meget, at jeg indimellem græder en lille bitte smule over, at han ikke er her mere

6. Jeg hader at flyve

7. Til gengæld elsker jeg at tømme opvaskemaskinen

8. Min yndlingsfilm er uden tvivl De urørlige

9. Vores hus trænger voldsomt til at blive malet, og jeg synes, at det er så kedeligt at skulle bruge sommeren på. Måske er plettet bare det nye sort?

10. Jeg gik med revnede bukser på arbejde den anden dag

Vil du være med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...