søndag den 3. februar 2013

Strik & asti - på en søndag!

Næsten 1 års jubilæum for kreaklubben har vi haft i dag. For i februar sidste år mødtes vi for aller første gang hos Marianne. Jeg tør godt tale for os allesammen, når jeg siger, at det er blevet en kæmpe succes. 8 forskellige damer - og så alligevel, for vi har de samme interesser, alle børn og alle et socialt behov og øje for et godt grin!

I dag mødtes vi til brunch hos Marie. Og i dagens anledning havde Marie virkeligt sørget for at forkæle os. En fin pose med gaver stod klar til os, og nu hvor jeg er kommet hjem, har jeg haft mulighed for at se nærmere på tingene. Det er virkeligt fint - alt lige fra chokoladen, masking tape, fødselsdagslysholdere, garnet til øreringene - tusind tak, fordi du sørgede for alle de fine ting, søde Marie! 

Vi havde en skøn dag med masser af snak og garn - jeg selv fik næsten færdiggjort endnu en vest til Luna Marie, men mere om det i et senere indlæg. Hvis du selv går derhjemme og drømmer om en kreaklub, kan jeg kun opfordre dig til at komme i gang. Det er fantastisk givende - og vanvittigt sjovt! Og møderne med damerne er blevet en af mine yndlings!














2 kommentarer:

  1. Enig, enig, enig:-) Jeg glæder mig allerede til næste gang vi skal ses!

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare hyggeligt ud :) må da vist i gang med at arrangere krea-klub i det Københavnske... Nogle interesserede derude??

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...