lørdag den 8. juni 2013

Noget om at sætte sig på sine hænder - eller ihvertfald ikke gå i gang med nye projekter

Jeg kom til at google! Kender I det? Kom til at google 'Lis Karlsson' og 'hue'. Det er en virkelig god kombination, hvis man gerne vil have gang i et nyt projekt. Men det er ikke en særlig god idé, hvis man allerede har lavet en to-do liste for måneden og endnu ikke kommet igennem den!

Men se nu lige den her opskrift (som I sikkert allesammen allerede kender!) - opskriften, som skal prøves af!

Jeg har garnet til at ligge - det lækreste alpacca silke fra Drops, som ville passe perfekt til huen. Og jeg har virkeligt lyst til at prøve hulmønstret af, for jeg er blevet ret bidt af det, efter at jeg er gået i gang med kjolen til Luna Marie.

Men jeg MÅ IKKE! Jeg hader at have mange løse projekter liggende, samtidigt med at der ikke findes noget bedre end at slå op til nye projekter.

På den anden side er der så nu et punkt til næste to-do liste - for lister kan man jo ikke få for mange af!








I går nød vi en dejlig sommereftermiddag i haven. Pigerne havde i den grad fornøjelse af hinanden, og vi voksne fik tid til at planlægge havens fremtid. Så vi tog på en lille tur over til nabohuset, som venter på nye ejere og fik taget mål af deres jordbærkasser. Så nu er der håb om, at vi også får jordbær i haven næste sommer.

I dag er manden min på arbejde, og vi piger tager en lille tur nordpå. Håber, at I alle får en skøn (og kongelig) weekend:-)


2 kommentarer:

  1. Åh nogle dejlige billeder - især de to sidste - så smelter man jo fuldstændig. Jeg har det sådan at jeg liiiiige skal nå lidt mere på min to do liste inden jeg starter på noget nyt, men jeg behøver ikke at have nået det hele før jeg klipper nyt;-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kender mig desværre så godt, at hvis jeg startede op på huen, ville jeg aldrig få kjolen færdig:-/

      Slet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...