tirsdag den 18. juni 2013

Ta-da vol. II

Så ku jeg endelig krydse endnu en ting af min to-do liste. Den strikkede kjole tog halvdelen af juni, så nu skal der gang i kreativiteten, hvis målet skal nåes - og det skal det jo selvfølgelig.

Weekenden blev ikke som ventet. En maveinfluenza spændte ben for vores sociale planer, og mine egne blev også reduceret væsentligt.

Men med lidt hjælp fik jeg lavet disse 2 glas til opbevaring - til perler og til dimser og dutter. Super nem idé, som jeg sikkert er den sidste i blogland til at udføre, men som jeg kunne godt forestille mig, at der også måttes laves nogle til det andet pigeværelse.


De sidste dage er der ikke blevet tænkt ret meget krea. Vi har stornydt det gode vejr og brugt det meste af tiden udenfor. I dag blev det lillebitte badebassin fundet frem for første gang i år, og trods størrelsen var det et stort hit. 





Jeg nyder at se pigerne have så stor glæde af hinanden. Med en aldersforskel på tre år var jeg i tvivl om, hvor meget de ville have sammen, men alle mine spådomme er bestemt ikke gået i opfyldelse. Selvfølgelig er de søstre og med alt der dermed følger af skænderier og smækken med dørene. Men når alt kommer til alt, så er de hinandens bedste venner og bruger hinanden hver dag til at lege og finde på skøre ideer.

Jeg elsker mine piger....




2 kommentarer:

  1. De er da også skønne! Og lidt på din liste, har vel også ret :-)

    SvarSlet
  2. Åh hvor de hygger sig - søskendekærlighed er fantastisk. Dine glas er fine og vi kan jo ikke alle sammen opfinde den dybe tallerken....Jeg er slet ikke færdig med at lave de glas:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...