torsdag den 29. september 2011

Efterårs to-do ta-da vol. I

Så blev det atter torsdag og tid til at fremvise den seneste uges kreationer. Jeg har faktisk for en gangs skyld nået mine planer. Dejligt!

Helge:
Jeg nåede faktisk ret hurtigt mit første punkt på listen. Nu er halvdelen af hovedet hæklet samt de to ører. Det kommer bag på mig hver gang, hvor hurtigt det er at hækle en elg. Denne uge har jeg jo også brugt på andre hækleprojekter, så faktisk kunne jeg godt have nået det hele. Det er lidt vildt. Og ret fantastisk, at det kan gå så hurtigt.


Barnevognstæppe:
Mit mål var at hækle 2 striber mere, men det greb lidt om sig, så nu er jeg faktisk ved sidste stribe. Så skal der laves et par omgange fastmasker og afsluttes med en omgang muslingemasker.


Tapet:
Allerede torsdag fik jeg valgt papiret til Karolines dukkehus, og nu er det kommet ind af brevsprækken. Jeg elsker det og synes, at det stråler af liv og leg, og jeg glæder mig til at få sat det op. Jeg fandt papiret hos http://www.papirogtapet.dk/



Vi ses i næste uges to-do

6 kommentarer:

  1. Lækkert du kom så fint i mål. Gode valg det tapet/papir :-)

    SvarSlet
  2. lækkert tapet til dukkehuset, og hold da op din hæklenål må være træt

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare noget fedt tapet - den side må jeg da lige forbi :-)

    SvarSlet
  4. Lotte - jeg er ret glad for, at jeg har en clovernål. Den er fantastisk

    Jer alle 3 - jeg kan bestemt anbefale siden. Det er super fint papir!

    SvarSlet
  5. Hold da op du har været aktiv.. Super flot :o)

    SvarSlet
  6. Det ser rigtig godt ud... 'hækle' er en af de ting jeg har på listen 'ting jeg skal lære når jeg får mere tid...' :-)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...