torsdag den 15. september 2011

Lad os nu få det overstået

- det valg der!
For i guder, hvor er jeg træt af den stemning, som efterhånden er pisket op her i Danmark. Det handler ikke længere om holdninger og svar på, hvordan Danmark skal føres videre. Jeg bliver ikke klogere, når jeg ser debat i tv. Næe, for sidste skrig inden for politik er øjensynligt at svine modstanderen til. Det handler ikke om at fortælle, hvad de vil gøre, men hvad modparten vil gøre forkert. Og det smitter af, synes jeg. Jeg har fjernet mig fra Facebook de sidste dage. For jeg synes, at udsagnene er triste, og jeg glæder mig bare til at det er overstået.
Det er som om, at det ikke længere er godt nok, at man har taget stilling og sat et kryds. Næe, det handler om at vælge side. Det er rød blok mod blå. Det er pigerne mod drengene. Det er trist.....

3 kommentarer:

  1. Ja jeg er enig - der har været alt for meget mudderkastning!
    Men jeg synes nu alligevel det er ret spændende hvordan dagen falder ud :o)

    SvarSlet
  2. Hyggelig blog du har :-) Er tilfældigt stødt til og glæder mig til at følge dig som fast læser.
    Du skal være så hjertelig velkommen indenfor hos mig; sallingssysler.blogspot.com ;-)
    God weekend

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...