tirsdag den 27. september 2011

Helge vol. II

Så er det blevet tid til første fremvisning af projekt Helge, som jeg følger hos Hvad Bier Tænker.

Det går langsomt fremad med Helge. Men ikke helt så stærkt som første gang. Men denne gang er jeg jo sideløbende hæklende på et barnvognstæppe til Luna Marie. Og det har første prioritet, nu hvor starten nærmer sig med hastige skridt. Men jeg har nået de første 13 omgange og er vel så nærmest halvvejs.



Jeg har været til en snak med mit arbejde i dag - om kommende arbejdsopgaver og slutningen på en barsel. Jeg er ganske fortrøstningsfuld og glæder mig til at komme tilbage.Jeg skal overtage en række nye opgaver og kan fra foråret kalde mig selv controller. Det lyder vist flottere end, det er. Men jeg er stolt over, at de tror på mig og mine evner - og også lidt stolt over, at jeg turde sige ja til det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...