lørdag den 24. september 2011

Juuuul - lige om lidt!

3 måneder er ikke lang tid. 3 måneder er faktisk lige om lidt. Om 3 måneder er det juleaften, og jeg GLÆDER mig. Jeg har altid holdt af julen, men efter at jeg har fået børn, er det eskaleret en anelse. Jeg ELSKER december, hvor der er dømt hygge. Jeg elsker julepynt, julekager, julegaver, juletræ, juleglæde - jul jul jul!

Så det undrer nok ikke så mange, at jeg allerede i januar (!) begyndte at tænke på pakkekalenderen til mine 2 tøser. Og det er her, I kommer ind i billedet. Her i huset er det julemanden, som kommer med pakkekaldergaverne til pigerne, og derfor er det jo ikke så smart, hvis der er i gaverne gemmer sig ting, som jeg har hæklet. Jeg er sikker på, at det ret hurtigt ville blive opdaget af mine kloge børn.....

Men så fik jeg jo den her geniale idé, at vi kunne bytte pakkekalendergaver her i blogland. Jeg udlodder hæklede madder med æg eller spegepølse og granny stripe tæpper til dukkesengen. Jeg søger derimod syede, malede, filtede ting til piger på 1 og 3-4 år.

Der vil være 3 æg på de madder, jeg udlodder!

Nogen, som vil bytte?

3 kommentarer:

  1. Super ide med at bytte pakkekalender-gaver! Jeg vil gerne bytte med fx et par risposer (de hedder vist ærteposer), blomsterhårspænder i stof eller en stofpose. Var det noget?

    SvarSlet
  2. Ja, det var det bestemt. Jeg vil gerne have en stofpose (til frugten i børnehaven) og et par spænder. Hvad vil du gerne have?

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne bytte mig til hæklede madder! Har efterhånden SÅ mange dukketæpper herhjemme. ;-) Så madder i alle afskygninger. :-) Du kan maile til mig på lea.puf@gmail.com så kan vi lige udveksle adresser. :-)
    Synes altså det er en super ide!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...