fredag den 7. oktober 2011

Den sidste to-do i denne omgang

Når det har været torsdag og ta-da, bliver det dernæst fredag og to-do! Jeg elsker de her fredage, hvor jeg snuser rundt i blogland og ser på alle jeres ideer og planer.

Min kommende uge bliver de små projekters uge. Min mor kommer og hjælper med at give huset en ordenligt omgang, inden jeg starter på arbejde (hun er min stjerne!), så jeg tvivler på, at hun synes, at det er en god idé, at hun knokler, og jeg hækler - selvom jeg da godt kunne blive fristet af den tanke.....


Vi har jordens måske grimmeste indgang! Jeg H.A.D.E.R den trappe, men på den anden side kan jeg også godt se, at det er tåbeligt at gøre ret meget ved den, før vi ved, hvad vi vil med den del af huset. Men derfor må der jo egentligt godt se hyggeligt ud.... Og derfor vil jeg i den kommende uge prøve at finde hyggeligheden frem ved hoveddøren.


Min søster gav mig for snart en måned siden denne afligger (aflægger?), og som I kan se, er der ikke sket så meget med den. Men altså, den trives fint i sin lille melamin-kop. Men NU skal der altså ske noget med den. Jeg skal på jagt efter en fin potte til den, så den lige om snart kan komme med mig på arbejde.


Min søster sørgede også for, at jeg fik de her clips. Det var så meningen, at jeg skulle lave nogle suttesnore med dem - men....... som I kan se, er der heller ikke sket så meget med dem. Men inden næste torsdag skal der være produceret min. 2 suttesnore.


Det her gamle osteglas skal ikke se sådan ud om en uge. Jeg har nemlig fundet en DIY her i blogland, som gør det meget fint. Og faktisk har jeg allerede lavet det. Jeg skal bare liiiige have hæftet ender (kender I det?). Men på torsdag skulle I gerne se et noget mere farverigt og finere resultat!


Og inden I løber herfra, må I gerne give jeres besyv med HER - så bliver jeg så glad så glad!

2 kommentarer:

  1. Man kunne jo evt måske plante dem i jeres bryllupsdagesgave fra mig?
    Mht trappen tænker jeg lanterner, græskar, kranse af kastainer, ranke af noget grønt med rødebær og måske en eller anden pyntedims ( som jeg er sikker på Feerne har) Få evt Karoline til at sætte rødebær på ståltråd, eller kastainer og hæng dem op. Ellers er jeg sikker på din moar ville elske at hjælpe dig med at pimpe trappen op :O)

    SvarSlet
  2. Spændende projekter - er sikker på trappen bliver rigtig fin med lidt hyggepynt og en tur med skurekosten :-) God arbejdslyst

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...