mandag den 24. oktober 2011

En (jule)gave til mig selv

Jeg har givet mig selv en gave i dag! En skøn skøn gave, som jeg glæder mig til at tage i brug.

Jeg har længe været på jagt efter en arbejdstaske, nu hvor pusletasken skal lægges lidt på hylden. Men jeg har haft svært ved at finde en, som virkeligt levede op til min krav. Den skulle være halvstor, så jeg godt kunne have en ble eller 2 med, men ikke så stor som en pusletaske. Den skulle være let at bære, så jeg godt kan manøvre den og 2 børn afsted om morgenen. Og så skulle den være pæn og ikke for dyr!

Og nu har jeg så fundet den! Faktisk fandt jeg den på Facebook, hvor man lige pt. kan vinde den. MEN jeg kunne altså ikke vente så længe, så nu bor den hjemme hos mig. Den er fra AMUST, og på denne side kan du vinde den skønne taske.

2 kommentarer:

  1. Er da slet slet ikke misundelig *drømmer*

    SvarSlet
  2. Hej Anna
    Jeg har opskriften på muslinge huen, og vil gernes sende dig den.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...