fredag den 3. juni 2011

Baby-lykke

I går aftes kl. sent blev jeg tante igen. Eller næsten næsten tante, for det er egentligt min veninde, som fødte, så helt tante er jeg nok ikke. Men ihvertfald fødte hun en lille dreng, som gør hendes store dreng til storebror. Og jeg er helt ør i hele kroppen, fordi jeg er så glad for, at det er overstået.
Og samtidig sender det bare alle minderne tilbage til januar, hvor lille Luna Marie så dagens lys. Jeg FATTER IKKE, at der allerede er gået snart 5 måneder, og at min lille bitte baby nu snart skal have grød og alt muligt. Tiden er bare gået SÅ stærkt, og jeg kan godt blive en anelse grådlabil over, at min sidste baby vokser så hurtigt. Se nu bare her - her er Luna Marie som lille bitte og kun nogle få timer gammel:

Ja ja - muligvis ligner hun en tjetjensk mavedanserinde, men kær er hun da alligevel - og lille!

Og nu er hun stor og tyk og trivelig - og trommer veltilfreds på maven, så hun ligner en bedre bagermester Jensen:


Jeg glæææææææder mig til at skulle inhalere den lille ny verdensborger og ønske verdens sødeste dame tillykke med titlen 'Mor til 2' - for så bliver det ikke meget bedre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...