torsdag den 16. juni 2011

Duften af sommer

Kan I gætte, hvad jeg lavede i går aftes?

Jeps! For første gang nogensinde har jeg begivet mig ud i at lave hyldeblomstsaft. Jeg er SÅÅÅÅÅÅ spændt på, hvordan det smager. Og om noget så let kan blive så godt, som jeg håber på. Fimpe og jeg gik på hyldeblomstjagt og nød samtidig en skøn stille aften. Og nu står drikken i mit køleskab og gør sig lækker. Og jeg kan ikke helt lade være med at sniffe til det, når jeg går forbi.

Og så har jeg fået gang i hækleriet igen. Jeg har læææænge villet lære at hækle et rundt tæppe, men nu er tålmodighed ikke min stærke side, så..... Men heldigvis er stædighed noget af det, som jeg er virkelig god til, så i går aftes gennemlæste jeg Westmose's DIY og så hæklevideoer på nettet. Og altså, jeg tror nok, at jeg har forstået det.


Så nu ved jeg, hvad jeg skal lave resten af sommeren....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...