søndag den 26. juni 2011

Når hjernen vil mere, end hvad fingrene kan nå!

Min store to-do liste smuldrer lidt mellem hænderne på mig. Jeg havde nok ikke lige medregnet, at nogle gang kræver børn bare mere end andre. Lige nu er det svært for Karoline at være 3 år, svært at være storesøster, svært at mor er derhjemme, mens hun er i børnehave - bare svært! Så jeg når mindre end lidt på min stort anlagte to-do liste. Citronmelissen er dog hængt op, og de første 12 omgange på tæppet er lavet. Og malingen til amagerhylden er købt, men det er så også det!

I stedet er tiden gået med massiv familiehygge incl. en skøn tur i Djurs Sommerland og hyldeblomstplukning, så vi sammen kan lave saft i eftermiddag. Men er det ikke også det, det hele handler om? Nærvær, samvær og samhørighed? Jeg har ihvertfald svært ved at være sådan rigtig træt af det, når vi har masser af familietid.

Men altså - min tada liste bliver nok mest en beretning om vaskeægte tøsetid!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...