søndag den 12. juni 2011

Malerglæde i alle regnbuens farver!

Der var engang en kommode, som i sandhed ikke var særlig pæn! Den var faktisk på det nærmeste rigtig grim! Men tilbage i 2001, hvor min far malede den, var den altså ret hip! Nu skal den så bruges på Mindstlingens værelse, og det er som om, at den brune farve på en eller anden måde ikke har harmonerer med resten af børneværelsesstilen - døm selv!


Men så var det, at jeg ENDELIGT fik taget mig sammen til at gøre lidt for den stakkels, gamle kommode. Så nu er den blevet glad og gul og venter bare på nogle nye knopper!



Og så var der også lige en Tripp Trapp stol, som stod for skud. Vi syntes ikke lige, at vi havde 1.000,- + til en ny Tripp Trapp stol, så i stedet købte vi en brugt til 300,- og malede den med en rest maling, som vi alligevel havde stående. Karoline er LYKKELIG for sin nye lilla stol, og jeg tror såmænd, at Luna Marie er komplet ligeglad med, at hun sidder i endnu en omgang arvegods!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...