onsdag den 17. august 2011

Hjertesager

Om under 2 måneder er jeg tilbage på min pind på jobbet, og hverdagen sætter ind. Det er jeg ikke sådan ret meget mentalt klar til....! Men jeg kan mærke, at jobbet begynder at fylde lidt mere i min bevidsthed. Som fx indretning af mit kontor, som jo er en MEGET vigtig detalje! 

Jeg fandt opskriften på hjerterne her og har nu lavet en ranke, som skal hænge i vinduet på mit kontor




Indretningen af mit kontor betyder meget for mig. Det er jo et sted, hvor jeg opholder mig en stor del af dagen, og rummet er ikke særligt indbydende uden pynt. Og da jobindholdet til tider godt kan være barskt og tankevækkende, er det godt at have noget rart at se på. 
Så nu er jeg i gang og har flere ting i ærmet.

1 kommentar:

  1. Elsker de hæklede guirlander, jeg har set her i blogland med vimpler og nu har du så også givet idéen til at lave med hjerter :-) Glæder mig til at følge med i din blog - og du er velkommen til at kigge forbi min :-)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...