onsdag den 24. august 2011

Pønser på noget...

Jeg har verdens sødeste niece - mindst!
Hun er mild og kærlig - og ikke til at stå for, når hun på bredt vestjysk siger "nææææææj". Og nu er jeg i gang med noget til hende - bare fordi hun er sød!
Men fordi moren kigger med herinde - kan jeg kun vise dette sneak-peak. Men jeg er snart færdig med det hemmelige og glæder mig lidt til at vise frem.




Jeg er forresten blevet uvenner med mit billedbehandlingsprogram - derfor de lidt kedelige firkantede billeder!

3 kommentarer:

  1. Jeg ved hvad det er :) Har nemlig også lavet såden "en" :D - hun bliver helt sikkert super glad!

    SvarSlet
  2. Hendes mor har set den og den er SÅ fin!!!!!

    SvarSlet
  3. Billeder kommer i morgen. Det lykkedes moderen at falde i søvn med størstebarnet. Hvordan kunne det mon ske *host*

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...