tirsdag den 23. august 2011

På væggen nu

hænger det fineste billede!
Jeg har længe længe ønsket mig et billede fra Going Danish, og til fødselsdagsfrokosten fik jeg endeligt mit ønske opfyldt. Det fylder mig med glæde og godt humør - og når man tager mit indlæg fra i går in mente, går det jo meget godt i tråd med mit tanke om at gå fra pessimist til optimist. Det handler om at se de fine ting i livet. Og det her billede er da i sandhed en fin ting. Nu hænger den side om side med mine Wiinblad platter (en platte for hver måned, der er nogen, som har fødselsdag her i familien).



Fødselsdagsfrokosten blev desværre uden billeder - jeg glemte det fuldkomment - altså bortset fra "efter-billedet", når 8 voksne, 2 hunde og 3 børn har været samlet en hel dag ser der anderledes ud! Men dagen var dejlig og afslappet og fyldt med god mad. De to "gamle damer" (min mor og svigermor!!!) havde hjulpet mig og sørget for salater og skønne kager, og derudover var der svinemørbrad med pikantost og bacon, græske kartofler, tzaziki (staveplade!) og cookies. En dejlig dejlig dag med dejligt dejligt vejr!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...